Tristesse

Jeg er (mildest talt) ikke den store fan af efterår, så det var med en snert af tristesse, at jeg mærkede forandringen i luften, da jeg skulle køre på arbejde i morges. Væk var den der lune tørre sommerluft og jeg blev mødt af en kølig og våd luft, som ikke affødte den store begejstring fra undertegnede.

Når man har det på denne måde (hvert eneste år) så gælder det om at pakke efteråret ind i noget der tager den ”downer” man ser frem mod de kommende måneder, når man mærker de første tegn et sted i august.

I år er jeg i gang med at pakke efteråret ind i bl.a. koncert-oplevelser, og har således allerede følgende at se frem til:

i slutningen af august, sammen med en blanding af venner og bekendte

Pharrell i september – oh, joy! Sammen med min mand og et vennepar – koncertturen indeholder også dejlig middag og nat på hotel i København – og pasning af alle 3 børn indtil middag dagen efter!

LOC i oktober – med mand og 2 vennepar – det bliver en fest!

Johnson i november – med forudgående sushi-middag med min fantastiske bror

Carpark North i november – med min ældste søn, hvor vi skal ud at hygge og spise sushi før koncerten

Alt i alt rigtig mange dejlige timer med skønne mennesker, ledsaget af musik og performance. Det hjælper lidt på tristessen!

Skriv en kommentar